postnl klantcase

 

Klant:

PostNL

 

Robitex & Postnl:

PostNL staat bekend om het verbinden van mensen. Sinds begin dit jaar zijn zij de verbinding aangegaan met Robitex als duurzame partner voor hun attentiebeleid. Vanwege hun MVO-beleid heeft PostNL gekozen voor Robitex.

 

 

 

postnl klant

 

 

 

 

 

 

postnl klant

 

Over PostNL:

Wij zijn PostNL, de bezorgers van iedereen. Met onze post- en pakketbezorgers die overal komen, met ruim 4.800 PostNL-punten en 11.000 brievenbussen zijn we altijd dichtbij. We willen de favoriete bezorger zijn door het iedereen zo gemakkelijk mogelijk te maken om pakketten en post te verzenden en te ontvangen. Met ruim 37.000 collega’s die bij ons werken staan we midden in de samenleving. Op een doordeweekse dag bezorgen we in de Benelux gemiddeld 1,2 miljoen pakketten en 8 miljoen brieven.

 

Onze focus ligt op kwaliteit voor klanten, het creëren van kansen voor onze mensen en het toevoegen van waarde voor stakeholders door groei, digitalisering en duurzaamheidsinitiatieven. We optimaliseren en ondersteunen onze fysieke netwerken door inzet van slimme digitale oplossingen en introduceren nieuwe proposities die van waarde zijn voor onze klanten. We streven naar duurzame arbeidsrelaties door een goede werk- en opdrachtgever te zijn voor alle mensen die bij en voor ons werken. Om zo duurzaam mogelijk te bezorgen, maken we veel kilometers te voet of met de (elektrische) fiets, bieden we vernieuwende stadslogistiek, maken we gebruik van schonere brandstoffen en zetten we elektrische bussen en licht elektrische vrachtvoertuigen in.

 

PostNL N.V. is een beursgenoteerd bedrijf met een omzet van €3,5 miljard in 2021, waarvan 61% afkomstig uit e-commerce activiteiten. PostNL biedt klanten post- en pakketbezorging, logistieke oplossingen voor e-commerce en cross-border solutions.

 

Meer over PostNL

 

 

 

 

Ook graag altijd attent op het juiste moment zijn?

 

Plan een afspraak