Klant:

Manna

 

Vraag:

“Wij bieden zorg en ondersteuning. Persoonlijke aandacht staat bij ons voorop. Natuurlijk voor onze cliënten, maar zeker ook voor onze collega’s. We zien veel eenzaamheid en dat raakt ons. Daarom zetten we ons in voor ons gewaagd doel: Manna in 2022: Bij ons voelt niemand zich eenzaam! Hoe kunnen we deze vertaalslag maken in de geschenkconcepten die we aan de bewoners en de medewerkers weggeven?"

 

 

 

 

 

Ons idee / het concept:

Met ons jaarprogramma konden wij Manna in 2021 volledig ontzorgen op het gebied van hun attentiebeleid. Zij kozen de geefmomenten en wij gingen samen met hen op zoek naar passende geschenken voor de medewerkers en bewoners.

 

De drie geefmomenten die Manna koos, zijn: Dag van de Zorg, een picknickevent voor de bewoners van verschillende vestigingen en een digitale kerstmarkt met een lokaal assortiment voor de medewerkers. Helaas kon de fysieke kerstmarkt niet doorgaan en is er gekozen voor een digitale kerstmarkt. Hopelijk is het dit jaar wel weer mogelijk om een fysieke kerstmarkt te organiseren voor de Manna-medewerkers.

 

 

 

De drie geefmomenten in 2021 van Manna

Hieronder beschrijven we de verschillende momenten en de diverse geschenkconcepten die zijn ontwikkeld speciaal voor Manna. Daarbij hebben we rekening gehouden met het doel van 2022 en de kernwaarden van Manna.

 

 

Dag van de Zorg

Manna zet de zorgmedewerkers graag in het zonnetje op Dag van de Zorg. Robitex inspireert Manna met diverse geschenken uit de Dag van de Zorg Inspiratiebox. Dit jaar kozen zij voor de custom made sokken. De medewerkers zetten natuurlijk ontzettend veel stappen op een dag, dus hoe passend is het om als bedrijf daar iets mee te doen? Een vrolijke voetnoot. Dat werd zeker gewaardeerd.

 

Het picknickevent

Het event voor de bewoners van de verschillende vestigingen. Dit evenement werd georganiseerd door Manna op 17 september om eenzaamheid tegen te gaan. Cliënten, vrijwilligers en medewerkers genoten van de picknick, het weer, de gezelligheid en vooral de ontmoeting met elkaar. Wij, als Robitex, zijn trots dat we aan dit mooie event hebben kunnen bijdragen door verschillende attributen te personaliseren.

 

De items die verzorgd werden door Robitex voor dit evenement:

  • Hawaikransen;
  • Custom made theedoosjes;
  • T-shirts;
  • Ballonnen;
  • Strohoeden.

 

De digitale kerstmarkt

De fysieke kerstmarkten konden in 2021 helaas niet doorgaan. In plaats van de kerstmarkt koos Manna voor de digitale kerstmarkt. Het idee van een kerstmarkt, maar dan veilig achter je scherm. Dat werd zeker gewaardeerd door de medewerkers.

 

De digitale kerstmarkt is een gesloten webshop die voorzien kan worden van de huisstijlkleuren en het logo van het bedrijf. De medewerkers ontvingen per post de uitnodiging met een inlogcode en een persoonlijke boodschap, volledig in de huisstijl van Manna. Een kaart om online je eigen kerstcadeau uit te zoeken. Men kon kiezen uit diverse geschenken, waaronder ook veel lokale producten. Daarnaast was het mogelijk om het cadeau om te zetten in een bijdrage voor een goed doel.

 

 

 

 

Quote this

Net als Robitex hebben wij liefde voor ons vakgebied en communiceren we eerlijk en transparant. Door deze raakvlakken vinden wij onze duurzame relatie met hen zeer prettig. En…dankzij Robitex zijn we dichter bij ons doel van 2022.

 

 

 

 

Over manna

Verbonden zijn met elkaar maakt het leven mooier.

 

Manna biedt zorg en ondersteuning. Wij zijn deskundig en bekwaam, maar dat niet alleen. Wij staan graag naast de cliënt en ondersteunen met wat op dat moment nodig is. Het kan best lastig zijn om niet alles meer zelf te kunnen. Daarom staat persoonlijke aandacht bij ons voorop. Wij zien de cliënten en zetten ons ervoor in om te zorgen dat zij tevreden zijn over onze ondersteuning. Wij hopen weer een glimlach op hun gezicht te kunnen ‘toveren’. Niet omdat wij alle beperkingen weg kunnen nemen, maar omdat we elkaar echt ontmoeten en aandacht voor elkaar hebben.

 

Wij geloven in wat we doen. We zijn er voor iedereen en werken vanuit een christelijke basis.

 

Kernwaarden van Manna:

  • Gelijkwaardig
  • Betrouwbaar
  • Verbindend
  • Geloof in wat je doet

 

Kernkwaliteiten van Manna:

  • Luisteren
  • Daadkracht
  • Deskundigheid
  • Voortdurend verbeteren

 

 

 

Jullie medewerkers ook verrassen met pakkende merkdragers en passende merkbeleving?
Vooraf geregisseerd voor het hele jaar of spontaan? Plan vandaag nog een inspiratiesessie in.

 

Plan een afspraak