Verkeersveiligheid is een thema dat ons allemaal aangaat. Verkeersongevallen leiden helaas vaak tot menselijk leed, letsel en materiële schade. Met het toenemende verkeer nemen de risico’s toe, wat het nog belangrijker maakt om bewustzijn te creëren.
We waren dan ook trots om samen met Univé Oost te werken aan de Veilige Buurt campagne, waarin het bewustzijn rondom verkeersveiligheid werd vergroot.
In deze campagne hebben we fietsverlichting en Victor Veilig Poppen, beide voorzien van het Univé-logo, mogen leveren aan Univé Oost. Het Univé-logo op deze items speelt een belangrijke rol, omdat het de betrokkenheid en steun van Univé zichtbaar maakt. Het vergroot de herkenbaarheid van Univé Oost als merk dat zich actief inzet voor de veiligheid van haar leden en omgeving.
Door deze producten te voorzien van het logo, wordt niet alleen de boodschap van verkeersveiligheid versterkt, maar wordt Univé Oost ook gepositioneerd als een betrouwbare partner die zich inzet voor de buurt en haar leden. Zo konden zij een steentje bijdragen aan een veiligere buurt in de regio's Twente, de Achterhoek en de Liemers.
Onze samenwerking
“Samenwerken met Robitex is een feestje! We schakelen snel met Daan (magazijn) én met onze accountmanager Timo. Geen vraag is te gek, zo wordt er per actie rekening gehouden met onze wensen. Ze staan altijd voor ons klaar, zelfs bij een last minute verzoek!”, aldus Univé Oost.
Ben je ook op zoek naar een creatieve manier om jouw campagne op te laten vallen?
Neem gerust contact op en ontdek wat Robitex voor je kan betekenen!