Duurzame partner Retulp

Ontdek één van de duurzame partners van Robitex: Retulp.

 

Retulp is een Social Enterprise, opgericht in 2014 om de plastic soep bij de bron aan te pakken. Het is hun doel om het gebruik van wegwerpverpakkingen terug te dringen. Dit doen zij door mensen te inspireren om in plaats daarvan mooie herbruikbare alternatieven aan te bieden. Robitex steunt natuurlijk het initiatief om de single use plasticindustrie tegen te gaan.

 

 

De producten

De focus ligt voornamelijk op drink- en lunchware omdat hier heel veel single use plastics voor in worden gezet. Door de stijlvolle en handige bekers, lunchboxen en tassen van Retulp te gebruiken zorg je ervoor dat de hoeveelheid plastic afval niet nog groter wordt.

 

retulp-product1
retulp-product2
retulp-product3
retulp-product4
retulp-product5
retulp-product6

 

Drinkwater toegankelijk maken voor iedereen

Daarnaast wil Retulp schoon drinkwater voor iedereen toegankelijk maken en doneren daarom voor elke verkochte fles 1000 x de inhoud aan schoon drinkwater via Made Blue aan mensen in Afrika en Azië. Daar worden deze waterdonaties onder toezicht van Aqua for All geïnvesteerd in waterprojecten.

 

 

 

 

Voor dagelijks gebruik

De Retulp drinkflessen en lunchproducten zijn perfect voor onderweg, maar ook voor naar het werk, school of een dagje uit. Omdat er veel zorg en aandacht aan het design besteed is, is elk item een feestje om mee te nemen!

 

Uiteraard zijn deze producten te personaliseren met bijvoorbeeld jullie logo of pay-off. Hiermee verandert bijvoorbeeld een drinkfles in een uniek relatiegeschenk waarmee je jullie boodschap perfect kunt uitdragen. Een geschenk dat niet alleen waardevol is voor relaties of medewerkers, maar ook nog eens heel veel waarde heeft voor iemand anders ergens op deze wereld. Hoe gaaf is dat?

 

 

 

 

 

"Elk item is een feestje om mee te nemen!"

 

 

 

 

Graag jullie merk verduurzamen met de producten van Retulp?

Wij helpen je graag om er toffe merkdragers van te maken. Neem vandaag nog contact op met ons team.

 

Ik wil mijn merk verduurzamen