header1

 

 

 

De online portal voor grip op al je
offline merkdragers

Jouw organisatiemerk, werkgeversmerk of productmerk de juiste uitstraling geven op verschillende gifts, gadgets en give-aways. Het attentiebeleid richting medewerkers of relaties slim organiseren, zonder zelf overal voorraad van in huis te hebben.

 

Je wilt als organisatie of instelling nou eenmaal de juiste indruk achter laten met je merk of boodschap. Altijd. Los van het aantal locaties, bestellers of merkdragers dat je als (internationaal) organisatie hebt.

 

Maar hoe regisseer je dat op een duurzame manier en houd je grip op je huisstijl, budgetten en voorraden. Daarvoor is er de In One Shop Service.

 

Lees meer

 

 

Ook profiteren van de In One Shop service?

Vraag vandaag nog vrijblijvend een demo aan:

 

Maak een afspraak

 

 

In One Shop Service, waarom

De meest servicegerichte webportal voor:

 

  • Faciliteren van jullie unieke collectie merkdragers.
  • Het bewaken van jullie huisstijl, budgetten en voorraden.
  • Het uit (digitale)voorraad bestellen van al je merkdragers.
  • Het centraliseren van je voorraden.
  • Het automatiseren van je inkoopprocessen.
  • Het verduurzamen van de supply chain.
  • 100% ontzorgen, regisseren en grip.
  • 100% service en klantwaarde.

 

Alle voordelen op een rij

 

 

 

 

Modules en functionaliteiten

We blijven continu verder bouwen aan de modules en functionaliteiten van onze in One Shop brand portals. Naast maatwerkmodules, zijn de volgende bewezen modules reeds ontwikkeld en in gebruik. 

 

  • Voorraadmodule
  • Inspiratiemodule
  • Bestelmodule
  • Digitale voorraad module
  • Templatemodule
  • Offerteaanvraagmodule
  • Medewerkersshop module (privé)

 

 

 

Welke klanten gingen je voor:

 

Investering

Een slim ingerichte brandportal en onze uitstekende service kunnen je veel opleveren. Qua waarde, duurzaamheid, organisatorische rompslomp en kostenbesparing. Maar er zit zeker ook een investering aan vast. Qua tijd, energie en financieel. Maar doe je dit goed, dan is deze vlot terugverdiend.

 

De exacte investering verschilt per organisatie of instelling en is afhankelijk van de behoeftes en het gewenste serviceniveau. Dat is maatwerk. Wij werken met: 

 

  1. Eenmalige start-up kosten voor het inrichten, implementeren en koppelen van de brand portal.
  2. Een maandelijkse service fee. Deze is afhankelijk van de keuzes die we samen maken rondom een aantal elementen.

 

Een investeringsindicatie aanvragen

 

 

 

Samen opstarten

Gaan we samen aan de slag? Dan mag je altijd rekenen op de volgende start-up stappen in onze samenwerking.

 

  1. (Online) Intake en inspiratie
  2. Verzamelen specificaties
  3. Keuzes maken qua gewenste servicegraad, templates en merkdragers
  4. Design, ontwikkeling, inrichten en koppelen brand portal
  5. Fysieke voorraad wordt opgeslagen in ons logistiek centrum
  6. Interne kick off en livegang (evt. communicatie & training)
  7. In One Shop Service in de praktijk
  8. Fulfilment, verzending, bewaking & beheer voorraden
  9. Updates verrichten en doorontwikkeling brand portal
  10. Evaluatie en aanvullen assortiment merkdragers

 

Een demo aanvragen

 

 

 

 

Altijd Attentshop

Een giftshop in jullie eigen huisstijl met originele geschenken die je helpt om attent op het juiste moment zijn? Een eigen (gesloten) webshop die van het zoeken, bestellen en factureren van al jullie zakelijke attenties een cadeautje maakt?

 

Ontdek dan onze Altijd Attentshop