In One Shop Service
Jouw organisatiemerk, werkgeversmerk of productmerk de juiste uitstraling geven op verschillende gifts, gadgets en give-aways. Het attentiebeleid richting medewerkers of relaties slim organiseren, zonder zelf overal voorraad van in huis te hebben. Je wilt als organisatie of instelling nou eenmaal de juiste indruk achter laten met je merk of boodschap. Altijd. Los van het aantal locaties, bestellers of merkdragers dat je als organisatie (internationaal) hebt. Maar hoe regisseer je dat op een duurzame manier en houd je grip op je huisstijl, assortiment, budgetten en voorraden. Daarvoor is er de In One Shop Service.
Co-creatieEen initiatief uit de eigen koker van team Robitex en samen ontwikkeld met een aantal ambitieuze klantrelaties en technisch slimme ontwikkelpartners. Maar we zitten zeker niet stil, we ontwikkelen onze In One Shop Service continu verder door. Met online tools en offline service. Zovéél meer dan een gewone brand portal. Al onze kennis, kunde en ervaring laten we samensmelten in deze service. De In One Shop Service is de meest servicegerichte webportal voor het uit (digitale) voorraad bestellen van al je merkdragers, het centraliseren van voorraden, het automatiseren van inkoopprocessen en het verduurzamen van je totale supply chain. Robitex ontzorgt 100%, regisseert creatief & functioneel en geeft grip.
Daarom; De online webportal die je duurzaam grip biedt op al je offline merkdragers.
|
|
Grip opEen event, beurs, marketing- of salesactie organiseren. Als organisatie top of mind blijven bij je klanten, leden of prospects door ze te verrassen met spontane attenties. (Nieuwe) medewerkers in (merk)stijl verwelkomen en faciliteren met bedrukte producten. Een (sport)kledinglijn in eigen huisstijl beschikbaar stellen. Het sponsoren van een evenement of bijeenkomst met verschillende bedrukte promotionele producten. Een pakkend merchandise-, loyaliteits- of medewerkersprogramma ontwikkelen om jullie merkuitstraling en merkbeleving te stimuleren en online verder te faciliteren. Hoe houd je grip op als deze momenten en processen?
|
|
Attent op het juiste momentMet welke missie of op welk moment jullie je merkdragers ook inzetten of weggeven, wij geloven in filosofie van ‘Gifts as a service’. Van een merk, moment of missie een herinnering maken. Dat gaat verder dan een product, dat gaat om de totaalbeleving. Maar je wilt er als bedrijf niet te veel mee bezig zijn organisatie & administratie of risico’s lopen qua voorraad, verspilling & versnippering. Het moet gewoon goed geregeld zijn.
|
Jullie organisatiemerk, werkgeversmerk of productmerk verdient de beste uitstraling op verschillende gifts, gadgets en give-aways. En zijn bij voorkeur eenvoudig te bestellen via een brand portal en snel uit (digitale) voorraad leverbaar.
Eens? Dan is de In One Shop Service een slimme keuze. Zo zijn we samen; attent op het juiste moment.