Het idee

Wij geloven in de kracht van loyale relaties. Klanten, medewerkers of fans vormen immers de motor van je organisatie, instelling, club of event. Hoe sterker de relatie, hoe krachtiger de merkvoorkeur, hoe beter de prestaties en hoe hoger het rendement. Grote vraag is, hoe kan je deze relatie blijven versterken? Niet eenmalig, maar continu. Favoriet willen zijn en blijven. Nu en in de toekomst.

Toegevoegde waarde

  • Merkbeleving of klantactivatie stimuleren
  • Marketingcampagnes of salesacties
  • Producten, concepten of programma’s
  • Samenstellen en begeleiden
Maak nu een afspraak

Klantcases

FC Twente

Onze werkwijze

Stap 1

Luisteren.

Verdiepen in merk/organisatie en behoeften, wensen & ambities in kaart krijgen.

Stap 2

Ontwikkeling

Inspireren met effectieve programma’s, sterke concepten of frisse ideeën.

Stap 3

Design.

Het ontwerpen van de geselecteerde merkdragers of producten.

Stap 4

Productie

Het inkopen, begeleiden en controleren van de productie en uitlevering.

Stap 5

Effect, impact of interactie!

Stap 6

Evaluatie

Evalueren van het programma, concept of resultaat.

De kracht

En hoe prikkel, bind of waardeer je relaties op het juiste moment en met welke gifts, give-aways, merchandise of fanartikelen? Dat is de kracht van de Robitex Loyalty service. Merkbeleving creëren, medewerkers of fans duurzaam verbinden aan je merk, event of moment of klanten activeren. Daar draait het om. Niet alleen denken in merkdragers en producten, maar vooral in effectieve programma’s, sterke concepten, aansprekende marketingacties of frisse ideeën. Dat is het idee achter onze Loyalty service.

Intro afbeelding

 

Soorten programma’s en concepten

Een sterk merk verdient een sterk programma gifts, gadgets, give-aways en fanartikelen. Daar geloven wij in. Om weg te geven, te sparen of te (ver)kopen. Merkbeleving structureel stimuleren, relaties duurzaam waarderen of tijdelijk activeren. De mogelijkheden zijn legio. De afgelopen jaren hebben we klanten geholpen bij het samenstellen van nieuwe of het verfrissen van bestaande:


  1. Merchandiseprogramma’s (sportclubs, artiesten, bands etc.)
  2. Spaarprogramma’s (beloningsprogramma’s om (herhalings)aankopen te stimuleren)
  3. Incentiveprogramma’s (marketingcampagnes of salesacties)
  4. Brand experience concepten (om de merkbeleving duurzaam te stimuleren)
  5. Themaconcepten (jubileum, sponsoring etc.)
  6. Seizoensconcepten (Kerst, Pasen, vakantie etc.)