Het idee

Hebben we samen een aantrekkelijk pakket aan merkdragers, premiums, kleding, promotieartikelen en relatiegeschenken samengesteld? Dan kunnen we onze belofte om full service te regisseren en maximaal te ontzorgen verder waarmaken met onze In one shop service. Dé Robitex service die ingaat, waar de uitlevering van bestellingen normaal stopt.

Klantcases

Onze werkwijze

Stap 1

Aftrap samenwerking

De beoogde collectie merkdragers, organisatorische afspraken en de gewenste communicatie-aanpak worden met elkaar afgestemd en vastgelegd.

Stap 2

Verzameling specificaties

Doelstellingen en functionele specificaties worden tijdens een meeting samen in kaart gebracht en vastgelegd. Voor het inrichten van het In one shop portaal, het inrichten van de bestel-, verzend- & facturatiestromen en het genereren van de gewenste managementrapportage.

Stap 3

Design & ontwikkeling

Ontwikkeling design in eigen huisstijl en realiseren technische ontwikkeling van het In one shop portaal.

Stap 4

Inrichten

Inrichten & opslaan van de gewenste merkdragers in ons logistieke centrum en het vullen van de webshop met de merkdragers die op voorraad liggen.

Stap 5

Interne kick off actie en live gang

Samen wordt er een pakkende lanceringactie bedacht om bestellers/locaties/medewerkers op originele wijze te informeren, de nieuwe werkwijze te introduceren en de In one shop te lanceren. Na de live gang kunnen geautoriseerde bestellers online zoeken, selecteren en bestellen.

Stap 6

Fulfillment & verzending

Na elke bestelling worden de artikelen verzameld, verpakt en verzonden naar het gewenste adres.

Stap 7

Bewaking & beheer

Na de live gang neemt het team van Robitex de rol van regisseur op zich. We beheren & bewaken de voorraad, adviseren bij het up to date houden van de collectie & webshop, kopen efficiënt in en zorgen voor een correcte facturatie.

Stap 8

Evaluatie

Minimaal 2 keer per jaar evalueren we de samenwerking, het geselecteerde assortiment, delen we mogelijk interessante of nieuwe producten en bespreken we de rapportages.

Interessant voor jullie organisatie?

Deze service hebben wij samen met onze klanten ontwikkeld en is vooral interessant voor organisaties met meerdere vestigingen, diverse bestellers (medewerkers, klanten, relaties en/of dealers) of een lean & green . Hiermee zijn we een verlengstuk van jullie eigen organisatie.

 

De voorzijde
Aan de voorzijde krijgen onze In one shop klanten toegang tot een eigen gesloten webshop portaal. Deze shop wordt ingericht en gevuld met alle gewenste artikelen, kan aangevuld worden met persoonlijke wensen of aanvullende merkdragers, kan (OCI)gekoppeld worden aan diverse bestaande systemen (bv. esize en ProActive) en wordt in eigen huisstijl opgeleverd. Via een eigen inlog kunnen geautoriseerde bestellers artikelen uit voorraad zoeken, selecteren en bestellen.

 

De achterzijde
We organiseren, faciliteren en regelen de gehele achterkant (back office). Eenvoudig, soepel & snel vanuit ons centrale logistieke centrum. Van advies tot opslag. Van voorraadbeheer tot verzending. Van facturatie tot rapportages.

 

Kies je voor Robitex? Dan kies je voor...

  • Creatief prikkelen
  • Full service ontzorgen
  • Flexibel faciliteren
  • Duurzame relaties bouwen

Dit zijn onze krachten

  • Kwaliteit
  • Creativiteit
  • Duurzaamheid
  • Persoonlijkheid

 

Certificaten

certificaten